Veilig borrelen met 1,5 meter afstand!


Sinds 1 juli zijn georganiseerde samenkomsten weer toegestaan!

Schermafbeelding 2020-03-26 om 13.56.12
 


Langzaam maar zeker worden de maatregelen rondom het coronavirus versoepeld. Zo zijn per 1 juni de terrassen weer geopend en mogen bij restaurants en cafés maximaal 30 personen weer een hapje en een drankje komen nuttigen. Sinds 1 juli ijn georganiseerde samenkomsten weer toegestaan, uiteraard volledig conform de 1,5 meter-norm en alle voorschriften die vanuit het RIVM worden voorgeschreven. En dat is goed nieuws voor Pop-Up Borrel en onze klanten! Onze borrels zijn uitermate geschikt omdat deze in de veilige omgeving van het het eigen bedrijf kunnen plaatsvinden! Van zomerborrel tot barbecue en van VrijMiBo tot zomers festival. Het zal even wennen zijn, borrelen met anderhalve meter afstand, maar dat went vanzelf. En door het evenement meerdere malen op één dag te organiseren, kun je zelfs een veelvoud aan gasten ontvangen!

Wij steken onze vertrouwde concepten in een nieuw jasje. Ouderwets gezellig borrelen, op een veilige manier. Wij noemen dit..

 

header

Schermafbeelding 2020-03-26 om 13.32.46

Vertrouwde concepten in een nieuw jasje

logos

Pop-Up Borrel is en blijft expert in het organiseren van events op jouw eigen (bedrijven)terrein. Buiten, lekker in de zon? Voor de deur, op het parkeerterrein van het bedrijf? Geen probleem! Of wanneer het koud wordt lekker binnen, in de fabriekshal of loods! Op ieder terrein een food festijn! Een unieke ‘streetfood borrel’, inclusief hapjes & drankjes, entertainment en creatieve aankleding & meubilair. Of we houden het klein, met alleen onze mobiele bar en borrelhapjes! Volledig in de sfeer & stijl van de welbekende foodtruck festivals! Hier veranderen we helemaal niets aan! Maar we veranderen wel onze opzet en werkwijze om te voldoen aan alle voorschriften die vanuit de overheid worden voorgeschreven. Wij richten “het nieuwe borrelen” in aan de hand van vier pijlers:

Schermafbeelding 2020-03-26 om 13.32.46

Schermafbeelding 2020-03-26 om 13.32.46

kundig personeel

Pop-Up Borrel heeft allerlei voorzorgsmaatregelen getroffen om ervoor te zorgen dat de gasten kunnen genieten van een zorgeloze dag, waarbij de gezondheid voorop staat. Zo plaatsen wij voldoende desinfectiezuilen en/of handpompjes op de tafels, zodat de gasten continue wanneer nodig de handen kunnen reinigen. Debrasseren wordt zoveel mogelijk beperkt, glazen kunnen na gebruik gedeponeerd worden in daarvoor bestemde bakken en worden vervolgens grondig gewassen. Onze medewerkers raken het glaswerk alleen tijdens het inschenken aan met handschoentjes. Bij de uitgifte van gerechten worden alle porties per stuk verpakt. Tevens is er geen fysiek contact tussen het personeel van het uitgiftepunt (bijvoorbeeld een foodtruck) en de gast. De gasten kunnen de gerechten van bijvoorbeeld een counter pakken. Uiteraard worden alle gerechten ook volgens de geldende hygiënenormen en -adviezen van het RIVM geproduceerd en bereid.

off

 

Schermafbeelding 2020-03-26 om 13.32.46

Schermafbeelding 2020-03-26 om 13.32.46

VOORTRAJECT
Graag komen wij in het voortraject langs om de locatie te bekijken. Zo kunnen wij een inschatting maken voor alle benodigdheden en de juiste voorzorgsmaatregelen treffen om het evenement op jouw terrein mogelijk te maken. We bespreken dan zowel onze taken en verantwoordelijkheden voor de dag van het evenement, alsmede die van jou als klant en de gasten. Ook kun je dan al je (corona gerelateerde) vragen aan ons stellen.

DAG VAN HET EVENEMENT
Pop-Up Borrel is met voldoende personeel aanwezig om van jouw evenement op een veilige manier een succes te maken. Onze coördinator zorgt in samenspraak met de klant voor een veilige omgeving. Het aanwezige personeel houdt minimaal 1,5-meter afstand tot de gasten en de contactmomenten worden zo veel mogelijk beperkt. Onvermijdelijke contactmomenten, bijvoorbeeld een drankje bestellen bij de bar, gebeurt achter plexiglas en wordt aangereikt met handschoentjes.

Schermafbeelding 2020-03-26 om 13.32.46

hygiene1

Het evenement valt of staat met voldoende ruimte voor onze opzet en de gasten. Er bestaat helaas geen “standaard” plattegrond met daarbij het benodigde aantal vierkante meters, omdat ieder evenement qua invulling maatwerk is. Tevens is het ene (bedrijven)terrein het andere niet. Wij komen graag langs om het beoogde terrein te bekijken en zo gezamenlijk tot de beste opzet te komen. Op de dag van het evenement plaatsen wij het meubilair op voldoende afstand van elkaar, zodat er voldoende bewegingsruimte overblijft voor de gasten.

Schermafbeelding 2020-03-26 om 13.32.46

Schermafbeelding 2020-03-26 om 13.32.46

Al ons huidige meubilair is de afgelopen weken aangepast om te voldoen aan de 1,5 meter-norm. Uiteraard willen wij niet dat deze aanpassingen ten koste gaan van de sfeer tijdens de borrel. Vandaar dat wij plexiglas zo veel mogelijk vermijden, bijvoorbeeld door grotere tafelbladen op de statafels, waardoor ook voldoende afstand tot elkaar kan worden gehouden. Ook plaatsen wij per borrel meer meubilair zodat de gasten zich kunnen verspreiden over het terrein. Zo kunnen alle gasten op een veilige manier een borrel met elkaar drinken. Naast de aanpassingen aan het huidige meubilair, hebben wij ook geïnvesteerd in nieuwe items, zoals buitenvloerkleden met een diameter van 1,8 meter en mooie planten. Zo kunnen wij de gasten op een sfeervolle manier wijzen op het bewaren van voldoende afstand.






logos

De invulling van “het nieuwe borrelen” is gebaseerd op het “protocol voor zakelijke bijeenkomsten”. Dit protocol is opgesteld door Het Eventplatform, een overkoepelend overlegplatform van branche- en vakorganisaties in de evenementenbranche. Het is beoogd als algemeen kader voor het veilig organiseren en bezoeken van zakelijke bijeenkomsten en bevat daarom richtlijnen voor opdrachtgevers / organisatoren, accommodaties, toeleveranciers en bezoekers van zakelijke bijeenkomsten.

url2

Schermafbeelding 2020-03-26 om 13.32.46

Veelgestelde vragen


“Ons bedrijf bestaat uit ongeveer 150 collega’s, kan ik dan wel iets organiseren?”
Dat kan, maar dan niet allemaal tegelijkertijd op dezelfde plek. We kunnen dan bijvoorbeeld twee bijeenkomsten op één dag organiseren voor twee groepen van 75 personen. Of we organiseren één borrel op twee verschillende middagen, bijvoorbeeld op donderdag en vrijdag.

“Ik wil een evenement organiseren in oktober. Maar wat doen we als de maatregelen ineens weer worden aangescherpt?”
Mocht het event vanwege het coronavirus niet plaats kunnen vinden op de door jouw gekozen datum, dan zoeken we samen een nieuwe datum. Mocht dat niet lukken, is het mogelijk om het event kosteloos te annuleren.

“Wat doen jullie om de 1,5 meter afstand te kunnen garanderen?”
Onze werkwijze en opzet richten we zo in dat ze voldoen aan de 1,5 meter-norm, zoals beschreven in het protocol van Het Eventplatform en alle voorschriften vanuit het RIVM. Wij lichten de gasten in aan de hand van “spelregels” op bijvoorbeeld rolbanners en flyers op de tafels. De gasten zijn zelf verantwoordelijk voor het op de juiste manier deelnemen aan het event.

off


Wij staan voor je klaar!

Ben je enthousiast en voornemens een evenement te organiseren? Vul dan onderstaand formulier in en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op!

Gelieve dit veld leeg te laten.

captcha



Pop-Up Borrel op jouw terrein?


Meer informatie of een vrijblijvende offerte aanvragen? Neem gerust contact met ons op! Jouw Pop-Up Borrel is altijd maatwerk.

  • Weerenweg 17C, 1161 AE Zwanenburg

  • info@popupborrel.nl

  • 020 8233913

Gelieve dit veld leeg te laten.

captcha



© 2017 Pop-Up Borrel® · ConceptCannon